
Akár egy kis magánrendelőt, akár egy több helyszínes klinikát vezet, a Réche rugalmas és könnyen átlátható rendszerével hatékonyabbá teheti a működést. Moduláris felépítésünknek köszönhetően Ön pontosan azt kapja, amire szüksége van – sem többet, sem kevesebbet.
Nem szeretjük túlbonyolítani a dolgokat. A közös munka egyszerűen és kiszámíthatóan zajlik – az első beszélgetéstől kezdve egészen addig, amíg a rendszer már a napi működés része lesz. Minden lépésnél ott vagyunk, és segítünk, ahol csak kell.
Megismerjük a klinika működését, felmérjük az igényeket, és tanácsot adunk, hogyan tudná a legtöbbet kihozni a Réche rendszerből.

A konzultáció alapján személyre szabott árajánlatot készítünk. Ha minden stimmel, megkötjük a szerződést.

Segítünk az adatok áthozatalában (ha van korábbi rendszer), bekapcsoljuk az integrációkat, és beállítjuk az alapokat.

Élesítjük a rendszert, és az igényekhez igazítva testreszabjuk a működését, színek, logók.

Nem engedjük el a kezet: oktatást tartunk a csapatnak, és utána is elérhetők vagyunk workshopokon és támogatással.
